Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-08, 14:58   #213
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

De to siste sitatene var på tull? Sant?
Eller var det måten Joika sa det på som var feil?

Tja, feil og feil. Joika mente sikkert det hun skrev, men det for hun ta på egen regning.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan jo føye på et punkt til slutt Liven:

"Du bør være mest mulig som resten her, så vi slipper få noen nye meninger og nye personligheter å forholde oss til".

Guuud så sidrumpa FP fremstår.

At Joika mener FP fremstår som sirompa (eller "reglene" i HI), må hun selvfølgelig mene for min del. At hun vil tilføye: "Du bør være mest mulig som resten her, så vi slipper få noen nye meninger og nye personligheter å forholde oss til" er hennes utsagn, ikke mitt. Det kommer aldri til å stå på "min" liste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat