Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-09, 14:57   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestrømpe ...

Jeg er også vokst opp med julestrømpe, så jeg har tvunget mannen til å videreføre tradisjonen. Jeg kan jo ikke kjøpe strømpefyll til meg selv heller! Det første året hadde jeg kjøpt inn diverse godteri til ham - han hadde glemt hele greia, så jeg fikk noen Twist og noen valnøtter. Jeg undret meg litt over poenget med nøttene helt til han sto opp og jeg fikk forklaringen - de var ment å være tre nøtter til Askepott ...

Min barndoms julestrømper inneholdt godteri, klementin, og kanskje en liten ting. Det kunne være en pyntefigur eller en liten ting vi hadde ønsket oss. Etter hvert som vi ble større kunne det kanskje være en dvd eller en annen større ting i strømpa i tillegg til godteriet.

Neste jul blir det sikkert julestrømpe på lillegutt også, skjønt jeg veit ikke helt hva julestrømper til barn på 9 måneder bør inneholde ... En liten leke, kanskje, og så får det bli rosiner og klementiner og etter hvert godteri og noe småplukk ettersom han vokser til.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat