Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-15, 12:01   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Focaccia: bake i kveld, sette deig i kveld og bake i morgen, eller stå opp i otta

Det er lettere og tar kortere tid. Jeg rører deigen sammen på 15 sekunder, og man kan gjøre det sent på kvelden uten at barna (for oss som har baby) våkner av maskinbråk, og deigen blir ja, rett og slett bedre.
Elsker eltefrie deiger. Kan jo godt hende jeg synes de blir bedre fordi de hever lenger, jeg har jo aldri prøvd å langheve vanlig ikke-eltefrie deiger, så det kan hende det blir like godt altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat