Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-16, 23:01   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og bra hotell i Berlin? Reisetips?

Skulle inn og anbefale å bo i øst, framfor i vest, men ser du har endt opp der. Jeg har bodd i området rundt KaDeWe mange ganger, og det er helt greit det, men sist bodde jeg ved Alex, og det er en helt annen atmosfære i den delen av byen, pluss at det er lettere å komme seg til de tingene jeg gjerne vil gjøre i Berlin.

Tips til ting å få med seg: Fjernsynstårnet, Domkirka (spennende krypt med masse sarkofager + utrolig utsikt fra tårnet hvis man våger seg opp), DDR-museet, vandre på Unter den Linden, Brandenburger Tor, Holocaust Mahnmal, det jødiske museet, Riksdagsbygningen (må bestilles på forhånd av sikkerhetsmessige grunner). Det kan være artig å hoppe på buss 100 og bare se seg om (den går i ring). Så er det jo zoologisk hage der hvis det er interessant, Madame Tussauds, Akvarium osv hvis man er ute etter mer typiske turistting.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat