Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 15:28   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratis buss til bilister på dager med ekstrem forurensing

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

MDG. Jeg jobbet sammen med en som er aktiv lokalpolitiker og miljøfantast. Han var veldig stolt av at han aldri kjørte bil, hadde ikke engang førerkort, neida, det holdt med el-sykkel og buss. Jeg visste at han bodde ikke så langt fra meg, og at dette neppe holdt stikk, spesielt ikke da han drev og pusset opp en leilighet. Da jeg spurte hvordan han fikk fraktet maling og materialer hjem, eller hvordan han kom seg rundt da bussene ikke går på kveldstid og sånt så han ikke problemet. Da satt han jo på med kona!

Det er jo en vesentlig forskjell for miljøet om de har to biler som begge er i daglig bruk, enn om de klarer seg med én. Så en familie med to voksne, 1-2-3-ish barn, fulle jobber osv. som velger å ha bare én bil selv om det er upraktisk og innebærer mer jobb for dem, synes jeg fortjener litt cred for det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat