Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 16:27   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratis buss til bilister på dager med ekstrem forurensing

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo en vesentlig forskjell for miljøet om de har to biler som begge er i daglig bruk, enn om de klarer seg med én. Så en familie med to voksne, 1-2-3-ish barn, fulle jobber osv. som velger å ha bare én bil selv om det er upraktisk og innebærer mer jobb for dem, synes jeg fortjener litt cred for det.

Høh, det er da mange som har prøvd seg med den her på FP flere ganger og blitt høvlet ned for det. Inkludert meg.

Vi har altså bare én bil, og den er helt gratis å bruke - inkludert bompenger og diesel - og ENDA sykler vi begge til jobb. (Nevnte jeg hvor langt det var, ja? Én gang, kanskje? Og at vi tok båt og tog til Berlin og var i Norge hele sommeren? Jeg er jo rene dydsmønsteret. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat