Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 19:47   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratis buss til bilister på dager med ekstrem forurensing

Vel, jeg syns forebygging av disse dagene hadde vært langt bedre. Jeg tror ikke det funker. Det er jo ikke en gulrot som får folk til å ta bil i stedet, kun når det allerede hadde blitt ille. Jeg hadde ikke blitt sur om man hadde dinglet gulrøtter for å få folk til å ta kollektivt oftere, men jeg syns det er idiotisk å belønne bilkjørere med gratis buss når de først har ødelagt lufta, samtidig som de ikke gjør en dritt for dem som allerede bruker kollektivt, til tross for at det tar lengre tid og er ubekvemt. Ingen utbygging av bussrutene inn til byen, og dyrere billetter.

Med en gang verdiene synker, kjører bilistene igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat