Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-14, 16:41   #132
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Denne tofuen funker også nydelig som erstatning for tacokjøtt. Jeg bruker den ofte, tilsetter litt mer krydder, spesielt spisskummen. Ei venninne hadde den med seg i et utdrikningslag der vi skulle ha tacobuffet, og tofuen forsvant fortere enn kjøttdeigen, alle var helt gale, og de fleste var kjøttetere og hadde aldri smakt tofu før. Kjempesnadder.
Jeg bruker ofte bønnestuing også, ellers så bruker jeg vegetariske "kyllingbiter" fra Redwood, eller "karbonadedeig" basert på soya, fra frysedisken på Mega eller Sunkost. Smaker skremmende likt karbonadedeig for de som ønsker kjøttsmak- og konsistens men vil unngå ekte kjøtt av etiske årsaker (sånne som meg).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat