Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-18, 13:56   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånn er det med min 7. klassing også. Han er 5. er fremdeles lydhør for gode forslag.

Med hun i 7. så må jeg la det dryppe litt forsiktig over tid, og noen ganger kommer hun til helt samme konklusjon som meg til slutt. Men slett ikke alltid, gitt.

Fordelen er at vinterferien har vist henne hvor mye bedre hun har det når hun har aktiviteter å gå til. Tidligere ferier har hun hatt helt fri, parkert foran tv'en og vært helt pottesur. I vinterferien var hun i Tryvann nesten hver dag, og var blid som en sol. (Og her må jeg bare skyte inn at jeg elsker Frigo (=friluftsliv Gamle Oslo) og kommunen som gir ungdommene i vår bydel muligheten til å være i Tryvann en hel ferie uten at det koster dem noe annet enn ruterbilletten. )

Veldig bra tiltak. Dessverre blir det slutt på sånt når dere flytter til østkantens vestkant .
Ja, her nytter det ikke foreslå noe. Jeg kom til skade å komme med noen kostholdstips etter dårlig mage noen dager (hva bør man begynne å spise, hva bør man unngå når man ikke har spist på en stund), men det burde jeg aldri gjort.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat