Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-18, 19:37   #130
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Eller anta at andre bare ikke har stått nok i det til å forstå?

Dersom det er meg du sikter til, så refererte jeg ikke til manglende forståelse, men til at du karakteriserer tegneserien som teit. Da stiller du deg over alle som strever med akkurat det som så mange kjenner seg igjen i.
Jeg for min del (gjentar) har sett dette problemet lenge, og har i årevis prøvd å endre det. Jeg tror ikke mannen min er det spor inkompetent - han bare vil ikke lenger enn to uker etter en alvorlig samtale - da smetter han tilbake til sine egentlige prioriteringer. Vi er to voksne mennesker, og det er faktisk grenser for hva jeg kan få ham til å gjøre/omfavne av ansvar. Så jeg anser ikke meg selv som inkompetent heller. Nå velger jeg å ta ansvar for resten av mitt liv i hvert fall.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat