Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-17, 15:20   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er ikke noe problem å skjønne at det mest behagelige er at alle i huset har hvert sitt bad, om man så skulle ha mulighet til det.

Jeg bare synes ikke noe om at det fremstilles som utenkelig å kunne ha flere i husstanden uten å ha flere bad.

Jeg vet ikke om det egentlig er noen som gjør det, men de fleste prioriterer 2 bad fremfor 3 "stuer"?

Det gjør jeg også, særlig hvis soverommene da blir store nok til å kunne trekke seg bort med venner der.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat