Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 10:26   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tar du imot skryt?

Jeg er fryktelig dårlig på å ta imot ros. Jeg svarer som regel med en tøysete og negativt ladet kommentar tilbake. Et eksempel fra den siste tiden: "Så nydelig jente du har fått! Hun ligner på deg" Da svarer jeg kjapt: "Stakkars henne, jaja - hun kan vel vokse det av seg"

Jeg har selv et anstrengt forhold til mitt eget utseende og takler bare ikke ros knyttet til det. Da blir jeg brydd og svarer tøysete. Blir jeg roset for en god jobb eller noe annet jeg har utrettet, så bagatelliserer jeg det ofte.

Jeg burde kanskje bli flinkere? *gransker sjela*

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat