Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 14:14   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har en teori om at hvilken telefon man foretrekker (iphone vs. android, for eksempel) handler mer om hvordan vi er skrudd sammen enn hvilken telefon vi tilfeldigvis har vent oss først til.

Jeg har en teori om at mange av oss velger den telefonen som de andre på jobb har, og som det bestilles opp likt av til alle, helt uvitende om og uinteressert i hva som egentlig er mest funksjonelt. Sånn er det i alle fall her; jeg gir en god dag i hva slags duppeditter jeg bruker. IT-ansvarlig kjøpte Ericsson til alle i 2005, og så har folk fylt på med iPhones etter hvert som disse har tatt kvelden. (For min del tok det 8-9 år.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat