Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 14:27   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser


Bluen er nok inne på noe. Da jeg begynte i ny jobb, og altså skulle ha meg en smarttelefon for første gang, sa Sjefen: "Hva slags telefon vil du ha da? Du kan få akkurat den du vil. :raus:"
Jeg var applemotstander og kjente til Samsung fordi mannen min hadde det, så jeg sa at jeg ville ha den nye Samsungen (Samsung II, tror jeg). Da bare ristet Sjefen på hodet og sa, nei, du vil ha iPhone. "



Han var vel så sikker på at alle som kunne velge fritt, ville velge iPhone, så han følte det var rimelig trygt å gi meg valget, og samtidig føle seg raus og gavmild.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat