Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-17, 10:50   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Troll skolesekk vgs

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Samme her. Jentungen har akkurat bestilt Mac til 7000, og det var den billigste macen. Godt subsidiert, koster 10700 til vanlig, men mye penger likevel. Stipendet dekker ca 2000 av dette, tror jeg, fordelt over to år.

Trenger de sekk på VGS? Ligger ikke det meste av lærestoffet på maskinen?

Siden noen har skrevet at skolen tilbyr helt grei pc som tilsvarer dette stpendet så har vi avventet å kjøpe til gutten her starter på skolen.
Men, Hyacinth, har dere fått info om skolens tilbud på pc-utvalget allerede siden jenta di allerede har kjøpt?

Og plutselig så slo det meg at han uansett MÅ ha en ny sekk siden han skal ha med pc + skolebøker. Den tynne drittsekken fra Napapirji utgår iallefall med høye knelkøft. Heldigvis så skjønte han det da.

Hvilken skolesekk bruker vg-barna sånn at de får plass til både pc og noen bøker?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat