Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 10:11   #57
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

(...)
Men jeg er utrolig glad i sambo, vi har vært hodestups forelsket siden vi traff hverandre og jeg elsker tanken på at vi om under et år er mann og kone, jeg får sommerfugler i magen bare jeg tenker på ham, hele tiden, og han har det på samme måten. Det er så deilig! Har aldri noensinne hatt det sånn før. Aldri. Dette er livets dessert altså. Vi har annenhver uke barnefri og annenhver uke koser vi oss med alle fem barna og alt er bare topp! (...).

Kan jeg høyne med at slik har vi, i hvert fall jeg, hatt det i 34 år nå? Det er så fantastisk. Jeg elsker å kjenne kroppen hans inntil min når vi legger oss, og å våkne av at han leter etter meg i søvne hvis jeg har lagt meg litt unna ham. Alle de små tingene han gjør i hverdagen bare for å glede meg. Det gjorde meg glad i dag tidlig også (kaffe og frokost brakt til meg i badekaret, helt fantastisk).

Strå er ikke aktiv