Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 23:32   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Jeg forutsetter dette er noe som er gjort innenfor lovlige rammer, og det synes det å være i denne saken. Politiet i Australia har operert innenfor de rammene de har lov til, og da tenker jeg at det ligger en prosess til grunn for hvorfor man mener det er akseptabelt at de driver med denne typen "lokking". Jeg vet ikke om den faktisk er nødvendig, slik jeg leser saken så mener VG det ikke er nødvendig - at det faktisk er mulig å avdekke de samme overgriperne uten ø måtte gå til det skrittet det er å drifte en slik side. Men jeg har ikke nok teknisk kompetanse til å mene noe om det.

Uansett er kampen mot de verste kriminelle vanskelig - for hvordan håndterer man mennesker som ikke er villige til å spille med samfunnets spilleregler?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat