Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-16, 17:12   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg trenger å kjøpe meg en dagstursekk, og det må skje I DAG. : prokrastinerer :

Jeg tenkte å handle på Sandvika storsenter, og liker egentlig XXL der. Men jeg har prøvd å kjøpe sekk der før uten å få noe som helst hjelp. De i villmarksavdelinga var kun interessert i å selge jaktutstyr.

På G-Sport synes jeg de er unge og arrogante og ENDA verre er de på Anton Sport. Der har jeg opplevd å bli målt opp og ned før de snudde ryggen til meg OG å bli ledd av da jeg syntes 5000 var litt drøyt for en jakke til tenåringen. Så det stedet boikotter jeg, rett og slett.


Nå har jeg blitt tipset om Oslo Sportslager. Der har jeg aldri vært. Er de ålreite der? Er det ev. andre steder det er verdt å gå hvis man vil ha ok service?

Jeg har kjøpt sekk der. Vi fikk god hjelp, men det begynner å bli noen år siden. Tror jeg kjøpte sykkelen min der også. Var fornøyd med servicen da også.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat