Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-15, 18:02   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når "alle" skriver feil, gaah!

Få ting irriterer meg så mye som når et arrangement/ en happening eller et eller annet i den gata får et navn som er helt feil. Gjelder det et butikknavn eller noe sånt, så blir det jo ofte raskt korrigert. Ikke fullt så ofte når det gjelder et arrangement som avholdes en gang i året, muligens fordi folk glemmer det eller rett og slett ikke ser det?

Datteren min var i helga på et svømmestevne som heter SSC Kvalikken. Jeg får vondt inni meg. Og alt materiell har stevnets logo trykket på seg. Vimpler, brosjyrer, plakater, ja alt. Jeg antar at dette tas fram og brukes år etter år.

Når en arrangør velger å kalle et arrangement nettopp dette (for eksempel), da er det jo det som er arrangementes navn, tilsiktet eller ei. Jeg nekter likevel å melde ungen min på SSC Kvalikken, og det er jo litt morsomt å bli korrigert for å skrive navnet feil.

Vel. Det var bare et hjertesukk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat