Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-20, 10:41   #169
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Podcasttipstråd

Jeg har akkurat oppdaget Rekommandert med Kristoffer Schau, der han tar opp aktuelle tema / kunnskapsområder og diskuterer med en utvalgt ekspert på området. Fin, morsom og lærerik. Hørte meg akkurat gjennom episoden om Russland og holdt på å le meg skakk samtidig som jeg lære masse.

Generelt har jeg litt for mye oppheng på podcaster om amerikansk politikk for tiden, men har gått litt i metning nå. Er litt grenser hvor mange jeg kan høre av dem hver uke også.

Jeg savner noen skikkelig gode treningspodder. Har hørt en del på Sterkere, som er litt mer vitenskapelig i approachen, men synes stort sett de norske podcastene er for basic. Fortsetter letingen.

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Longform er min favoritt akkurat nå. Intervjuer med journalister, redaktører, filmfolk, mange spennende samtaler om kunsten å skrive, formidling og inspirasjon, politikk og kunst. Mange spennende episoder å velge mellom, en favorittepisode er samtalen med kunstkritikeren Jerry Saltz, podcast nr 311. Anbefales!

Åh! Denne hørtes superinteressant ut, takk for tips!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat