Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-21, 12:49   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens pressekonferanse - oppfordring

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

I mange nye bygg er det faktisk umulig å åpne vinduene. Jeg har ikke lov, og må ha en nøkkel jeg ikke har, til å åpne vinduene i klasserommet.

Jeg hadde også et klasserom i fjor der vinduene ikke kunne åpnes. Håndtakene var blitt fjernet fordi elevene kastet ting ut av vinduene. Hadde det blitt brann eller evakuering som gjorde at vi ikke kunne brukt døra, måtte vi på en eller annen magisk måte klart å knuse vinduet.

Året før der jobbet jeg på en skole som var plassert i et bygg som var ment å være kontorbygg, og noen av klasserommene var derfor egentlig ment å være lagerrom. Der var ventilasjonen helt horribelt dårlig, men luftkvaliteten var akkurat på grensen av hva som var tillatt (en måling som forøvrig var blitt foretatt på morgenen, før undervisningen begynte), så da trengte man jo ikke gjøre noe da... Lurer på hvordan den skolen takler dette i år, men heldigvis er jeg ikke der mer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat