Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-21, 22:56   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, husker jeg så feil? Vi var på Rjukan i sommer. På vei hjem til Kristiansand kjørte vi Rauland, over Haukeli, så over Hovden og ned RV9. Man tar av til Suleskar fra Brokke, 45 min sør for Hovden. Leste som Tallulah skulle kjøre fra Rjukan; men det kan tenkes jeg tok feil der.

Joda, det har du rett i, men da kjører du ikke over Haukeli. Du tar sørover mot Hovden og Brokke ved Edland/Haukeligrend, og det er før Haukeli begynner.

Dere må enten ha kjørt nordover fra edland til Rauland for å komme til Rjukan, eller via Vinje. I ingen av tilfellene krysser man Haukeli.

Tally, hvis dere krysser Haukeli ville jeg unngått tunnelene og kjørt over den smale, gamle veien de kilometerne man kan det. Det er ikke langt og veldig vakkert.


Sist redigert av Hyacinth : 22-01-21 kl 23:02.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat