Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-21, 11:21   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Nå har jeg lest tipsene deres litt nøyere, og herregud, dere er så fantastiske. Elsker dere! Dette kommer til å bli VELDIG, VELDIG bra.

Hiawata har ytret ønske om å "ikke bo i så mange gamle hus", uten at jeg helt har greit å få ut av ham hva han mener, eller hvorfor ikke, så nå skal jeg lete litt etter overnatting. Jeg tror muligens han sier det fordi i fjor bodde vi noen netter i en VELDIG ny leilighet i Ålesund, der han fikk en diger dobbelseng, det var kjempegod wifi og mange tekniske detaljer som han syns var veldig stas.

Jeg har bestemt at vi skal ha en natt på energihotellet, i den gamle, brutalistiske kraftstasjonen ved Suldalsvatnet. Jeg tror den kan falle i smak hos hele familien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat