Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-21, 11:22   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Han har ikke noen problemer med å kjøre opp og ned til Trønderlag for å fiske laks, så det er nok noe annet som er "problemet". Han skal på død og liv kjøre hele tiden selv, det er ikke ofte jeg får overtalt han til at jeg kan kjøre litt også. Han hater å sitte på.

Før vi fikk barn kjørte vi masse rundt, kanskje han ikke liker å ha så mange i bilen? Jeg vet ikke. Men jeg vet at jeg skal på tur i sommer, og det skal være mer spennende enn fire dager på Savalen. (Det var hyggelig og fint, men ikke sommerferie. For meg.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat