Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-14, 17:52   #103
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

For meg er ubarberte legger (da snakker vi "ikke barbert på en ukes tid og har lett, men lyst hårvekst", for min del) omtrent som å gå uten sminke. Jeg gjør det, men helst ikke hvis jeg skal føle meg helt komfortabel og velstelt. Det er helt ok på trening (begge deler), men ikke på byen.

Hår under armene er litt verre, det er omtrent som å ikke ha dusjet for meg. Å gå med synlig bikinilinje er helt tabu for meg, da hadde jeg gjort mye for ikke å kle av meg til bikini.

Foran mannen min gjør jeg alt. : desillusjonert etter et langt samliv, men får seg noe likevel:



Jeg tar ikke legger like ofte på vinter som om sommeren. Men det er jo noe om at hvis jeg tar en «raid» når jeg dusjer, så slipper det å bli noen storjobb

Og med besøk i basseng osv om vinteren, så ønsker jeg helst lite hår både på legger (jada, lår og ) og bikinilinje. Armhuler tar jeg hele året.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat