Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-18, 14:35   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi virkelig ha trikker i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ah, ja, skjønner. Jeg tror det automatisk blir roligere når det går på skinner, det går jo ikke an å ta brå svinger, f.eks.

Jeg tror det er både det, og at man er nødt til å kjøre mer rolig. Noen bussjåfører har jo som metode å pumpebremse i rykk før hver holdeplass så folk blir kastet rundt.

Jeg foretrekker absolutt trikk som passasjer, og det er et poeng at de kan flytte mange fler mennesker enn bussene kan. Men det burde lages egne traseer til dem der det er mulig, siden det lett blir kaos om det står en bil i veien, eller en av dem får motorstopp.

Jeg syns heller ikke det er en god idé å flytte trikken fra inkognitogaten til Skovveien slik jeg vet det er tenkt. Skovveien er trangere og det bor flere flok der som vil bli forstyrret enn i Inkognitogaten. Der er det fler kontorer og ambassader, og noe bredere gateløp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat