Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 16:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bryllupsreise til Hawaii eller Tokyo?

Jeg og sambo sitter og planlegger litt. Vi vil på bryllupsreise neste sommer, i juni. Vi har sett på forskjellige alternativer. Begge vil til Japan en gang, men han har i alle år hatt Hawaii på ønskelista, og sistnevnte føles jo veldig "bryllupete" ut, altså romantisk og alt det der. Vil vi egentlig på storbyferie når vi ønsker oss en romantisk tur? Hawaii er endel dyrere, men det hadde jo vært ganske kjekt da.
Trenger litt input her. Vi har det ikke travelt med å bestille noe enda altså, men rett over nyttår tenker jeg at vi bør få ting litt på plass, og da er det greit å forhøre seg litt først.
Såå, folk her inne er jo veldig bereiste. Fortell meg om Hawaii og Japan?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat