Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 19:31   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsreise til Hawaii eller Tokyo?

Kommer nok an på hvor mye energi man legger i å finne de riktige stedene. Vi sjekket ut en haug med spisesteder da vi reiste til NY, så vi visste hele tiden hvor vi skulle gå, og vi fant så mye at vi helst ville bli værende der for evig.
Da jeg var i Krakow med ei venninne, fant vi nesten ingenting. Så på det som en særdeles dårlig veganerby, og ble litt satt ut da jeg hørte fra andre veganere at de hadde levd som konger i Krakow, og leste litt mer om det. Det krelte av spisesteder. Jeg hadde bare ikke giddet å sjekke, og gikk på bare feil steder. Den tabben har jeg ikke gjort siden, og finner alltid masse, masse gode spisesteder når vi er ute og reiser.
Har lest mer om Japan og veggisvennlighet nå, det er visst VELDIG bra. Snakket nettopp med ei jeg kjenner som har bodd der i noen år, hun er veganer og hadde aldri problemer med å finne mat, hun syntes også det var kjempebra utvalg der, både i butikker og spisesteder.

Må sjekke litt mer når det gjelder Hawaii.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat