Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-18, 16:50   #70
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tisselyder flaut?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det skjønner jeg godt. Jeg må innrømme at jeg syns det er veldig rart, grenseløst og invaderende at voksne mennesker skal gå inn på do til andre.

Jeg synes det er veldig godt at jeg ikke har de sperrene her hjemme. Jeg bæsjer helst ikke med andre i rommet da, det skal sies.

Jeg ser virkelig ikke problemet med at hun sier: "nå må jeg tisse" og setter seg ned uansett om han går ut eller ikke. Hun går selvsagt ikke inn til han når han sitter på do for hun vet at han ikke liker det. Det er helt naturlig å tisse, og hun og jeg går på do ganske mange ganger flere enn gjennomsnittet og da kræsjer det innimellom med at andre er innom badet.
Han går inn på badet selv om jeg tisser og jeg synes ikke det er rart, invaderende eller grenseløst.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat