Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-17, 13:04   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lys lett og munter bok som egner seg for høytlesning til en 12-åring?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Gode tips her! Litte Lord Fauntleroy er vel av samme forfatter som Den hemmelige hagen? Jeg har ikke lest den selv. Er den like bra?

Jeg har ikke lest den siden jeg var barn, men husker at Teofelia har anbefalt den.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jule Verne-klassikere var jammen en god ide! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Kanskje jeg skal begynne med Den hemmelighetsfulle øya?

Ja! Den er jo kjempefin og veldig inspirerende (særlig hvis man vil inspirere ungene til å bli ingeniører ).

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Flukten til Watership har jeg ikke hørt om. Det må jeg sjekke ut.

Det er en veldig flott og dramatisk bok om kaniner, fortalt fra deres synsvinkel og verdensbilde. Kanskje noe gammeldags og langsom i formen, så den egner seg bedre til høytlesning enn egenlesning, men det var vel det du ønsket deg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat