Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 12:51   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Jeg kommer ikke til å søke opp denne jenta, men her er jeg faktisk enig med Se & Hør. Enda Mette Marit ikke ønsker det, så er Marius en "kjendis" i Norge. At kjendiser får kjærester regnes som en nyhet i Se & Hør, og derfor skrives det om. Når jenta i tillegg tidvis opptrer lettkledd, så blir det enda mer interessant å skrive om det.


Ikke at jeg er enig i at kjendiser skal få brettet ut kjærlighetslivet sitt i blader, men det er nå en gang det de lever av. Jeg kjøper ikke den type blader selv, og klikker ikke på artikler som handler om slikt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat