Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-17, 22:03   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand med småbarn i desember?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Tusen takk! Det så veldig bra ut. Da reiser dere charterfly da, for å få direktefly? (Men hvordan går det når dere må til Gøteborg først? Det legger vel 4-5 timer på reisen?)

Charterfly, ja. Det går så raskt å kjøre til Göteborg nå som veien er ferdig! 3 timer, men Landvetter ligger sør for byen, så det blir sikkert minst 3,5. Er usikre på om vi skal ta inn på hotell (muligens én vei, i hvert fall) - men der er jo digg å komme seg hjem også. Vi tenker litt sånn at mange på Østlandet har lang vei til Gardermoen også (vi bruker 35 min), men de reiser jo på ferie likevel.


Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Akkurat nå googler jeg Koh Samui, som ser vakkert ut. Men igjen, mellomlanding. Jeg orker ikke. Jeg har ennå fjorårets reise til Florida ferskt i minne, hvor bajasen stod oppreist i fanget mitt hele veien fra Oslo til New York. Og da gjenstod det ennå seks timer av reisen. )

/ Med vår bajas var turen til Gran Canaria da han var et drøyt år noe vi aldri kommer til å legge helt bak oss. Og han er ikke sur og grinete, bare veldig, veldig aktiv.

Ang fin strand: Vi var altså ved Hua Hin (her) da Ullungen var (såvidt) fire. Bassenganlegget er det største og fineste jeg noen gang har sett, men det var ikke bra strand. Det var stor forskjell på høy og lavvann, og bare kitere der. Jeg nærmest gråt mine bitre tårer over dette, for Bang Niang-stranden (som var vårt første møte med Thailand) var så perfekt (og litt sånn øde).

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat