Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 14:02   #1
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Sint!

Jeg blir så forbanna!!

Natt til i dag ble storesøsters elskede sparkesykkel stjålet mens den sto utenfor huset vårt Jeg blir så eitrende sint over at noen er så kjipe at de stjeler ungers utstyr!
Det er ikke første gangen her i området, i våres ble to klassekamerater av henne frastjålet sykkel og mobil mens de lekte på idrettsplassen.

Jeg lå og leste på senga i 01-tiden, mens mannen satt i underetasjen og jobbet. Synes jeg hørte en lyd før jeg sovnet, og husker at det minnet meg om noe med hjul. Er en guttunge borti veien her som daglig ruller forbi på skateboard og i min søvndrukkenhet tenkte jeg at det var veldig så seint han var ute

Men da 9-åringen i dag morges skulle til skolen fant hun ikke sparkesykkelen. Vi kikket i boden og garasjen i tillfelle pappa'n hadde satt den inn (slik hun utallige ganger er oppfordret til å gjøre ). Nå har vi lett i nabolaget og hun har sett etter den på skolen, men den er sporløst vekk. Stakkars lille vennen, hun er så lei seg. Nå lager vi lapp for å henge opp ved nærbutikken, så kanskje noen angrer seg...

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat