Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 09:14   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er vanskelig å være helt stille

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg tror jeg lett kan være helt stille, men jeg lar meg ikke lett forstyrre av lyd tror jeg. Jeg bare zoomer ut av den generelle støyen som finnes i omgivelsene og inn på det jeg konsentrerer meg om. Tror jeg har denne evnen fordi jeg er vant til å sitte i åpent landskap?

Samme her. Men familien lager heller ikke veldig mye lyd når de ikke snakker, bortsett fra når de spiller kort. Da kommer de underligste lyder fram. Det som lager mest lyd i det "åpne kontorlandskapet" jeg og mannen har her hjemme på spisebord/kjøkken er at hans jobb krever at han snakker veldig mye i telefonen. Han snakker høyt og masse (skjønner ikke hvordan de i andre enden får sagt noe som helst). Stort sett stenger jeg det bare ute, og får ikke engang med meg hva han sier, selv om han bare sitter fire meter unna. For meg er det bare støy. Men av og til blir jeg sliten av det, særlig hvis jeg må konsentrere meg, da tar jeg bare på meg headset og hører på musikk. Jeg har et godt headset som stenger anna lyd greit ute.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat