Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 09:22   #18
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er vanskelig å være helt stille?

Jeg tror jeg kan være helt stille, og jeg tror jeg er ganske mye helt stille også, men jeg kan også bråke uten at jeg tenker over at det kan forstyrre andre. Plutselig så sitter jeg der og spiller litt på instrumentet mitt, eller så synger jeg litt, eller så begynner jeg å snakke til noen av de andre osv.

Selv er jeg velsignet med en veldig god evne til å fokusere, så hvis jeg må fokusere på noe, så skrur jeg bare omgivelsene av. Det fungerer ikke så bra hvis jeg er stressa eller i dårlig humør, men så lenge jeg er noenlunde i balanse så kan jeg jobbe med veldig mange forstyrrelser rundt meg uten å bli forstyrret. Jeg tror det er en frukt av å ha vokst opp i en gigantisk familie. Hvis jeg trenger skikkelig ro nå på hjemmekontoret, så bruker jeg hodetelefoner.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat