Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 11:13   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner at jeg har voldsomme fordommer mot fransk bil, men det er kanskje ikke velbegrunnet?

Dette henger nok igjen fra gammelt av. Les endel tester så ser du at Peugeot (og andre) har gjort mye med både kvalitet og driftsikkerhet For endel år tilbake så var de tvunget til å gjøre noe med det. Vi var også noe skeptiske, men etter endel undersøkelser så så vi ingen grunn til å ikke velge det.

Ford S-Max er også et alternativ. Personlig likte jeg ikke den, men har mange av de samme kvalitetene. Dog også dyrere. Citroen Grand C4 Picasso er også en mulighet. Hvis dere vurderer Touran så må dere sjekke setebredden i 2.seterad. Mulig årets modell har full setebredde, men tidligere har ikke hatt det. Det samme gjelder Opel Safira og Mazda 5 (er det ikke det den heter?).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat