Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-15, 22:42   #130
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når flyttet du hjemmefra?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg bodde også hjemme og levde gratis om somrene mens jeg hadde sommerjobb. Det tok jeg visst veldig for gitt, så vidt jeg husker. Jeg fikk stoppet pappa i å stå opp klokken 0515 for å lage matpakke til meg, da, i det minste.

Det gjorde visst jeg også. Såklart jeg skulle komme hjem, og betale tror jeg ikke falt inn noen av oss. Det var nå varierende hva jeg jobbet da, dvs, jeg jobba på statiolstasjonen jeg hadde hatt deltidsjobb på før jeg flyttet, og det var jo ikke fulltid akkurat.

Og vi har bodd gratis der sånn type et par uker på sommer eller i jula med etthvert både en og to unger også. Men da tvangsinnførte jeg at om jeg ikke får betale for maten når vi bor der fire stykker ei hel jul og nyttprsuke, så får ikke de betale for maten når de kom som to voksne og overnattet ei helg hos oss heller, eller når jeg importerte min mor som hjelp ei uke før barnedåpene, samt som barnevakt ved lillesøsters fødsel.
Man er da på et vis nesten blitt bittelitt voksen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat