Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-17, 18:10   #113
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Det kommer an på dagsformen, men jeg er nok i overkant ekstrovert. Tror mange rundt meg ville humret litt hvis jeg hadde definert meg som introvert. Tidligere hatet jeg å være alene, nå er det fint en gang iblant. Jeg kjeder meg dog hvis det blir for lenge av gangen.

I jobbsammenheng er jeg fryktelig avhengig av å ha folk rundt meg for å trives og koser meg glugg i åpent landskap med gode kolleger. Selv når jeg ikke snakker med dem får jeg positiv energi av at de er rundt meg. Jeg er nok en ganske stor plage for mine introverte kolleger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat