Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-19, 11:36   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste vårruller

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er sånn Air fryer fin altså? Jeg hater egentlig sånne dingser men googlet det nå og det ser veldig fristende ut med alt det deilige man kan bruke den til.

De gangene jeg har laget vårruller så har jeg bare ringlet litt olje over og stekt de i ovn. Tør ikke å bruke olje i gryte. Men de ble veldig gode, husker ikke hvor crispy de var da... sikkert ikke så veldig.
Dere andre, steker dere vårruller i olje eller bruker dere stekovnen?

Vurderer Air fryer her også, mest fordi det tydeligvis funker på glutenfrie vårruller, der det kun brukes rispapir. Da går det ikke så bra med frityr. Men når jeg lager vanlige vårruller bruker jeg og stekeovn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat