Tråd: Nekte-liste
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 18:03   #31
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg er enig med aC her. Jeg kan til og med huse porselensnips bare det har sjarm og betyr noe for meg.

Jeg er derimot ikke glad i hekladuker og løpere, furumøbler og porselensdukker. Ellers tror jeg at jeg kan få veldig mye til å funke. Trikset er å ikke ha for mye av det, heller stable det i grupper og ha luft mellom. Jeg er avhengig av planter. Planter gir hjemmet mitt sjel (som bøker gjør for noen) og jeg elsker store grønne planter som pynter og myker opp.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat