Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-19, 12:19   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg bruker Mary Kays TimeWise Repair-sett, som har Retinol i nattkremen, og mye annet som visstnok ikke kun skal forebygge rynker men også reparere. Er veldig fornøyd med det settet, og synes den er veldig drøy, med beholder som porsjoneres ut riktig mengde hver gang.

Jeg er forhandler uten at jeg driver med det veldig mye, har noen venninner/faste kunder som bestiller av meg, og da får jeg produktene til halv pris, så da blir det ikke så dyrt allikevel. Da jeg var mer aktiv, så solgte jeg såpass at jeg holdt meg selv med gratis produkter og tjente litt på det.


Hva koster et slikt sett da? Og hvor lenge holder det med riktig bruk?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat