Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-16, 14:37   #40
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har sett hele nå, er kommet til ca midt i siste sesong, tror jeg. Jeg irriterer meg litt, synes en del av karakterene er veldig overdrevet og unødvendig slitsomme. Jeg synes de to siste sesongene er de dårligste, det går bare rundt i samme spor og jeg tenker at serien kunne hatt godt av å være avsluttet tidligere. Men jeg har jo ikke sett de aller siste episodene ennå, kanskje jeg endrer mening.


Jeg er nok mest enig med deg. Jeg så serien da den gikk på TV første gang og likte den tydeligvis så godt at jeg så de aller fleste sesongene, men jeg ville ikke sett serien igjen og er ikke lenger sikker på hva som fenget da. Jeg synes også flere av karakterene er slitsomme og Rory irriterer meg litt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat