Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-17, 11:55   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Nå har jeg ikke sett Valkyrien, men ja. Jeg snakker jo ikke zombieinvasjon, men hva gjør du når noe alvorlig skjer? Sjansen for at hovedinfrastruktur skal (midlertidig) bryte sammen, være seg veier, drikkevann, strøm, internett er jo absolutt til stede. Og det er jo greit å ha tenkt gjennom hva man skal gjøre, hvor man skal samle familien, hvor man skal dra om man trenger å flytte seg for å komme i sikkerhet?

Akkurat det synes jeg er en ganske håpløs ting å tenke på, for det vil jo avhenge helt av hva som faktisk skjer. Jeg løser det sånn sett ved å bosette meg veldig sentralt i Oslo, så jeg er antagelig helt fucked uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat