Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-20, 11:17   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av ny bolig nå

Jeg tror jeg ville hatt is i magen frem til byggestart. Kanskje de ikke kommer igang til tida? Hvis de starter hadde jeg trukket meg. Å gå inn i en forpliktelse nå der prisen er regnet i et annet marked enn dere skal selge i, ville jeg ikke ha gjort. I hvert fall ville jeg tenkt meg godt om.

400 000 er mye da, men det er et dyrt prosjekt. Hva hadde dere håpet å selge rekkehuset for? Hvis 400 000 er mindre enn dere vil tape på å selge mye billigere enn dere hadde tenkt, er det jo enkelt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat