Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-20, 17:03   #21
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

8-åringen er sammen med sin brother from another mother, han bor i nabohuset. Faste lekekompiser.

Samme fyren vil gjerne dra ned for å henge i binga og på skolegården. Det får han ikke lov til og det svir innmari for den fotballgale, oversosiale plutten. Men det får han tåle, jeg tror egentlig han skjønner hvorfor vi begrenser han også.

12-åringen er sjeleglad for å slippe å sosialisere. Jeg prøver å få henne til å kommunisere litt med venner digitalt, men det er visst ikke helt der hun er nå.

Mannen og jeg drar begge på butikken når det trengs, men prøver å få det til å bli sjelden. Jeg er selskapssyk, men får levd ut det verste på snap og Facebook. Planlegger møte i barselgruppa Best uten barn online en av dagene blant annet. Det tror jeg kan bli rett hyggelig.


Og ja, jeg er enig i at folk må slutte å bruke så uendelig mye energi på å passe på alle andre. Det er veldig lett å gjøre det. Jeg kjenner at det rykker i mitt indre lærerpoliti rett som det er, men jeg er også den som kan feile så jeg skal ikke sette meg på noe høy hest og dømme noen som helst.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat