Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-20, 22:45   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.518
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er helt hinsides og jeg har ikke samvittighet til ikke å gjøre mitt for at dette skal gå så raskt som mulig.

Enig i dette. Og jeg er kjemperedd nå. Redd på en helt annen måte enn jeg har vært før, noengang i livet. Ikke redd for å bli syk eller at noen rundt meg skal bli syk, men hva som skjer med samfunnet vårt når barn som har det vanskelig hjemme nå er reellt isolerte, de har ofte ikke noe nettverk de kan treffe online/mulighet til å treffe nettverket sitt online. Og når mennesker med store psykiske utfordringer fratas alt av behandlingstilbud over natta, i en situasjon de kanskje trenger det mer enn noen gang før. Og som gjennom å miste behandlingstilbudet sitt også isoleres fullstendig, fordi de ikke har noe annet nettverk. Og de som mister jobben, og dermed også inntekt og sosialt nettverk, og i verste fall hus og hjem. At familier kommer til å gå i oppløsning er det ingen tvil om.

Det er helt vanvittig å snakke om isolasjon når man snakker om de som velger å være sosiale med andre nå. Disse har et nettverket og de har ressurser. Et nettverk som kan ivaretas via telefon og internett. Det er ikke isolasjon. Det er hån mot de som faktisk er isolerte i denne situasjonen. Og dem er det mange av.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat