Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 10:08   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.116
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Jeg har møtt en blotter/kikker (kombo ) en gang, og det var i en setting som gjorde at det ble veldig ekkelt (det var en ekkel, litt eldre (altså, minst 30, lzm ) fyr som hang på NTHI idrettsbygg og kikket på mens det var type aerobicstrening og sånt (altså en hel sal med svette studiner - tydeligvis hans greie). Han hadde alltid på seg treningsklær og kanskje en ball under armen, og prøvde å se ut som om han skulle på trening etter at vi var ferdige, mens han vaket rundt. Eller gikk inn i utstyrsrommet ved siden av, som hadde en sånn treribbevegg man kunne se gjennom, men så mye bedre inn i salen enn ut i utstyrsrommet. Så der koste han seg.

En gang jeg satt i gangen og tøyde etter trening så bøyde jeg meg ut til siden mot tærne den veien, og rundt et hjørne så satt han og glodde på meg mens han koste med seg selv sånn inn fra shortsbeinet, med alt hengende ute. Æsj. Husker det utrolig godt enda, det var bare så invaderende og EKKELT!

Jeg fikk ham kasta ut for godt, da!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat