Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 18:23   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er hverdagen med hund?

Vi har to store gutter på 13 og 14 år som er flinke til å ta ansvar. Tror det hadde vært vanskelig uten dem. Selv om vi er to voksne. Jeg har en del reisevei til jobb, men mannen jobber turnus og det hjelper mye. Hun er sjelden hjemme en hel arbeidsdag. Som regel bytter jeg vakt på jobb om mannen jobber dagtid, sånn at jeg starter senere. Ellers har vi verdens beste naboer som stiller opp med lufting (flere som jobber turnus!) Jeg tenker at filosofien for å få hund må være: hva kan vi tilby hunden, og ikke hva den kan gi oss. Hunden vår gir meg masse, men det krever mye av meg også. Nå har vi en rase som trenger å stimuleres på alle områder. Hun er min hobby og min fritid rett og slett.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat