Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-07, 21:00   #13
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Jeg mitt store skittene svin lasta ned boka og tyvstartet i går, har fått papirutgaven nå, men ingen tid. hælsikkes unger og elste sneipen har brekkt armen ( sente han i frogneparken med mormor med rykende fersk trykksverte duftende bok i posen -den freden varte lenge 40 min og så råkjøre til legevakten)

Det er sikkert vondt og sånn men herre gud kunne han ikke brekt kjeven i stedetfor? Han ommtaler seg selv i maiestetisk flertall feks:"vi som har brekt armen, vil bare ha kylling"og liiider.
Vel vi kjøpte HarryPotter5 PS2 spill så endelig holder han kjeft og lar meg få lese i fred, det kosta pokker meg nok så heldigvis delte de ut nudler på ARK i forbindelse med bok lanseringa.

Så selv med tyvstart er jeg ikke kommet lengere en til side 200 jeg heller, men som den enorme skitungen jeg nå engang er så sjekka jeg siste sia først for å vite om Harry dauer eller ikke ...

Det jeg er allermest spent på er om at min etterhvert store overbevisning om at Harry er den siste horuxen stemmer eller ikke

era er ikke aktiv   Svar med sitat