Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-07, 10:08   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trist observasjon...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg sier aldri noe når jeg ser slik, men jeg skal innrømme at jeg tenker mitt.

Jeg jobber jo i dagligvarebutikk, og ser litt av hvert der. Blant annet en familie som er overvektige hele gjengen, som aldri handler annet enn grandiosa, ferdigmat, cola, sjokolade, og fint brød. Den eneste gangen jeg har sett dem kjøpe noe som kan minne om grønnsaker var det en pose salat til tacoen.

Lurer på hva betjeningen i den lokale Remaen her borte har tenkt om meg når jeg som sterkt overvektig tidligere nesten bare handlet søppelmat der. Vi handlet nemlig på større butikker når vi skulle gjøre store innkjøp og da kjøpte vi alltid frukt, grønnsaker, brød osv. Men på Remaen gikk jeg alltid innom etter å ha levert/hentet vesla, og da kjøpte jeg alltid bare drittmat. Vel, kanskje en banan eller to (som jeg brukte i Banankake ).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat